Temperatura na zewnątrz rośnie, dni powoli robią się coraz dłuższe, a sezon urlopów i odpoczynku od szkoły już wkrótce zacznie się na dobre. Nadchodzi więc kolejna wprost świetna okazja do tego, aby znacznie zwiększyć obroty w swoim biznesie. Chyba nie sądziłeś, że musisz zajmować się sprzedawaniem wycieczek, aby zarobić na sezonie wakacyjnym? Pamiętaj, że cokolwiek sprzedajesz, najważniejszy jest Twój pomysł na to. Czytaj dalej, a przekonasz się, że nie musisz być właścicielem biura podróży, aby już te wakacje okazały się dla Ciebie bardzo dochodowym sezonem!

Pomysł na spędzenie urlopu pilnie poszukiwany!

Masz pojęcie ile może zdziałać dobra reklama? Naprawdę sporo! Ludzie często nie mają pomysłu na to, jak chcą spędzić swój urlop, a już tym bardziej nie wiedzą, czego właściwie będą wtedy potrzebować. Nierzadko szukają inspiracji w internecie i dobrze, gdyby w czasie tych poszukiwań trafili w końcu na Twoją ofertę, a potem uznali ją za najlepszą.

Jak mają na nią trafić? Pomyśl o stworzeniu jakichś wakacyjnych poradników w formie bloga albo vloga, forma zależy już od Ciebie. Pomóż znaleźć pomysł na idealnie spędzone wakacje i pokaż przy tym, jak świetnie sprawdzą się Twoje produkty. Nie tylko podczas wypoczynku na plaży, sposobów na spędzenie urlopów jest przecież sporo i nie wszystkie muszą być oczywiste. Uprawianie sportu, gry, pikniki, wycieczki, urządzenie imprezy, a może nawet jakieś sprzątanie? Dopasuj tematykę do prowadzonej przez siebie działalności. Nie zapominaj też o tym, aby zawsze w widocznym miejscu zamieszczać linki do prezentowanych w materiałach artykułów – tak, aby ktoś zainteresowany nie musiał już ich szukać na własną rękę. Ludzie z pewnością to docenią!

W przypadku kiedy dysponujesz bazą e-maili, stwórz interesujący newsletter. Zachęć do otwarcia wiadomości już samym tytułem, bądź oryginalny, rozbawiaj i podsuwaj pomysły na spędzenie niezapomnianych chwil. Rzecz jasna zrób to z odpowiednim wyprzedzeniem, a więc najlepiej jeszcze zanim wakacje rozpoczną się na dobre.

Bądź w kontakcie – media społecznościowe

Pamiętaj o promowaniu swoich produktów lub usług w portalach społecznościowych. Wejdź w interakcję z użytkownikami, którzy śledzą Twoje profile i buduj więź z nimi. Organizuj konkursy, zadawaj pytania i zachęcaj do udzielania odpowiedzi w komentarzach. Koniecznie reaguj i udostępniaj treści regularnie! W związku z wakacjami możesz poprosić użytkowników na przykład o jakieś wakacyjne zdjęcia czy też opisy szalonych, wakacyjnych historii, którymi będą chcieli się podzielić.

Zamieszczaj ciekawe filmy i grafiki, które ludzie będą chętnie komentować i udostępniać na swoich profilach. Oczywiście dostosuj tematykę i formę przekazu do odpowiedniej grupy docelowej oraz specyfiki swojej marki. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o social mediach, koniecznie zajrzyj do artykułów o Facebooku i Instagramie.

Lato dotyczy praktycznie wszystkich

W czasie wakacji każdy liczy na choć odrobinę wypoczynku, więc dla Ciebie jest to świetny czas na to, aby promować produkty zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Polecać możesz praktycznie wszystko, po prostu wymyśl dobrą historię i bądź przy tym kreatywny.

Teraz wszystko zależy od Ciebie, ostatni dzień szkoły zbliża się wielkimi krokami, a zaraz potem zaczyna się lipiec i czas urlopów. Jeśli nie myślałeś jeszcze nad kampanią na sezon wakacyjny, to czas najwyższy, aby się za to zabrać, bo wcale nie zostało tak wiele czasu!

Wpadłeś na jakiś pomysł czytając artykuł? Chcesz się nim podzielić? Komentuj i podawaj dalej!