Konferencja I Love Marketing - kiedy, kto będzie prelegentem, gdzie obejrzeć?

Już 22 października w warszawskich Złotych Tarasach rozpocznie się VIII edycja konferencji I love marketing. Pierwsza edycja miała miejsce w marcu 2016 roku. Tegoroczne wydarzenie potrwa aż cztery dni.

Konferencja I Love Marketing podzielona jest na cztery bloki tematyczne, w których każdy znajdzie coś dla siebie. Pierwszego dnia, poświęconego ads & analytics, można będzie dowiedzieć się wiele o narzędziach przydatnych w sieci i analizie danych. Tematyka drugiego dnia zorientowana jest wokół szeroko rozumianego marketingu. Nie zabraknie odwołań do psychologii oraz zwrócenia uwagi na nowe kierunki wyznaczane przez współczesną branżę marketingową. Trzeci dzień będzie okazją do poznania influencerów i ich sposobów na dotarcie do klienta w sieci. Dzień czwarty upłynie pod znakiem mediów społecznościowych, bez których nie sposób obejść się w dzisiejszym świecie biznesu.

Naukowe inspiracje

Organizatorzy konferencji I love marketing wzorują się na słynnych konferencjach naukowych TED, które zdobyły olbrzymią popularność w sieci. Co taka inspiracja oznacza w praktyce?

Poszczególne wystąpienia nie trwają więcej niż 18 minut. Doświadczenie organizatorów konferencji TED pokazało, że jest to optymalny czas potrzebny na przekazanie bogatych w treść informacji, które mogą być łatwo zapamiętane.

Dbałość o merytoryczną wartość oraz przyswajalność prezentacji czyni wydarzenie szczególnie atrakcyjnym. Prelegentami są ludzie dysponujący konkretną wiedzą, a przede wszystkim wieloletnim doświadczeniem w branży marketingowej.

Oni naprawdę kochają marketing

Nazwa konferencji I love marketing okazuje się nieprzypadkowa. Prelegenci są pasjonatami, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem pragną dzielić się z innymi. Gromadzone przez lata zasoby merytoryczne oraz znajomość najnowszych trendów czynią ich wystąpienia szczególnie wartościowymi. Zaproszonych specjalistów cechuje dbałość nie tylko o treść przemówień, ale także o ich formę. Podczas konferencji wystąpi aż 72 ekspertów znanych z mediów i świata biznesu.

Wśród zaproszonych prelegentów będą obecni między innymi Artur Jabłoński, autor jednego z najbardziej popularnych blogów na temat marketingu, Piotr Dziedzic, znany w branży szkoleniowiec z zakresu SEM i SEO, a także Zyta Machnicka, CEO w Lightness, blogerka i pomysłodawczyni pierwszych w Polsce studiów podyplomowych employer branding na AGH w Krakowie. Swoją cegiełkę dołoży również Paweł Tkaczyk – człowiek, który zarabia na życie opowiadaniem historii. Nie zabraknie także youtuberów, takich jak Rafał Masny czy Marcin Radziwoń, którzy jako cenieni influencerzy mieli okazję współpracować ze znanymi markami.

Grywalizacja, czyli konferencja w nowym wymiarze

Erę jednostronnej relacji mistrza i ucznia mamy już za sobą. Na konferencji I love marketing to prelegenci uczestniczą w rodzaju konkursu, rywalizując między sobą o oceny słuchaczy. Wysokość wynagrodzenia mówców będzie zależała od liczby zdobytych głosów.

Dzięki temu mechanizmowi każdy uczestnik posiada realny wpływ na informację zwrotną, jaka dotrze do prelegentów oraz na rozwój samego wydarzenia. Interaktywność konferencji przejawia się także w możliwości wyświetlania prezentacji na ekranie własnego urządzenia, co znacznie ułatwia sporządzanie notatek.

Jednym z twórców I Love Marketing jest Cezary Lech. Chcesz wiedzieć, skąd wziął się pomysł na event i zorganizowanie go właśnie w taki sposób?

Jak powstał „I Love Marketing”? – Cezary Lech („Pierwszy Raz z Szamanem”)

Wejdź do branży z I Love Marketing

Oprócz prelekcji w ramach wydarzenia będą także dostępne stoiska firm, oferujących swoje narzędzia. Z pewnością warto zapoznać się z technologiami przydatnymi we wciąż rozwijającej się branży marketingu internetowego.

Po trzech dniach konferencji odbędzie się afterparty, stanowiące sposobność do nawiązania wielu inspirujących znajomości. Podczas wydarzenia można spotkać zarówno przedstawicieli korporacji, jak i przedsiębiorców małych i średnich firm. Nierzadko wymiana doświadczeń okazuje się cennym krokiem na drodze rozwoju własnej kariery.

Chcesz wiedzieć, co Szaman robił w poprzedniej stolicy Polski i co to ma wspólnego z uczeniem o marketingu…?

Chcę!