Konferencja I Love Marketing dobiegła końca. Którzy z prelegentów byli w wiosce balanGO?
Tegoroczna edycja I Love Marketing już za nami
Jeśli nie udało Ci się wziąć udziału w konferencji I Love Marketing – nic straconego! Kilkoro prelegentów podzieliło się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem w ramach serii spotkań z Szamanem. W dzisiejszym wpisie przedstawiamy naszych gości i specjalnie dla Was zamieszczamy odnośniki do przeprowadzonych przez Szamana wywiadów.
Ale zanim zaczniemy – czytałeś ostatni artykuł o tym, skąd w ogóle wziął się pomysł na konferencję I Love Marketing i jakie są jej główne założenia? Jeśli nie, koniecznie zrób to teraz!
Z miłości do marketingu – I Love Marketing
Kamil Kozieł. Przedsiębiorca i mówca. W wieku 20 lat założył swoją pierwszą firmę – IT School. Założyciel PrezART. Prelegent na konferencjach TEDx oraz wykładowca na Politechnice Białostockiej i Akademii Leona Koźmińskiego. Zwycięzca jednej z edycji I Love Marketing. Specjalista z zakresu tworzenia prezentacji i storytellingu. Interesuje się marketingiem oraz psychologią poznawczą.
Link do wywiadu: Sztuka prezentacji
Artur Jabłoński. Właściciel i CEO digitalk – firmy zajmującej się mediami społecznościowymi oraz Google Ads. Aktywny szkoleniowiec z zakresu reklamy. Popularny bloger i autor bestsellerów „Skuteczna reklama na Facebooku” i „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)”. Wykładowca Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej.
Link do wywiadu: Jak tworzyć reklamy na Facebooku?
Janina Bąk. Znana blogerka, doktorantka nauk społecznych. Wykładowca statystyki i metodologii badań na TCD w Irlandii. Pasjonatka statystyki i badań ankietowych. W przystępny sposób przekazuje ludziom matematyczną wiedzę i przybliża zagadnienia dotyczące analizy danych. Umysł ścisły o niebanalnym poczuciu humoru.
Link do wywiadu: Analiza danych marketingowych z Facebooka
Tomasz Palak. Radca prawny. Wykładowca na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Wiedzą prawniczą dzieli się w przystępny sposób jako bloger i szkoleniowiec. Swoim klientom pomaga sprawnie radzić sobie z zawiłymi paragrafami.
Link do wywiadu: Czego nie wiesz o prawach autorskich?
Mariusz Łodyga. Ekspert do spraw strategicznego marketingu. Założyciel Premium Consulting. Przedsiębiorca i konsultant z 16-letnim doświadczeniem biznesowym. Zajmuje się zarówno indywidualnym doradztwem w zakresie strategii marketingowych, jak i szkoleniami dla szerszego grona słuchaczy.
Link do wywiadu: Jak się wyróżnić? Strategia w marketingu
Monika Czaplicka. Kryzysowa narzeczona, socjolożka i blogerka. Właścicielka Wobuzz – firmy zajmującej się kampaniami marketingowymi w mediach społecznościowych. Autorka publikacji „Zarządzanie kryzysem w social media” oraz „Uwiedź klienta – marketing w w social mediach”. Specjalistka od wizerunku firm. Pomaga przedsiębiorcom w radzeniu sobie z sytuacjami kryzysowymi.
Link do wywiadu: Kryzys w Social Media
Aby uniknąć kryzysów w Social Media, trzeba wiedzieć, jak prowadzić je dobrze. Masz konto firmowe na LinkedIn? Jeśli tak, to przeczytaj o tym, jak prowadzić je lepiej, a jeśli nie masz… też przeczytaj, bo może przekonasz się, że warto je założyć:
Po co Ci Social Media w biznesie? LinkedIn
Cezary Lech. Ekspert SEO i content marketer. Autor licznych artykułów na temat pozycjonowania. Szkoleniowiec w branży marketingu internetowego. Związany z MaxROY.com oraz GoldPosition.pl. Organizator konferencji I love marketing.
Link do wywiadu: Jak powstał I Love Marketing?
Mateusz Czech. Doświadczony bloger. Wykładowca w dziedzinie Messenger Marketingu. Pracuje w Brand24. Zajmuje się konstruowaniem chatbotów. Pasjonat nowych technologii.
Link do wywiadu: Jak rozwinąć firmę na Facebooku – boty
Marek Jankowski. Przedsiębiorca i bloger, autor Małej Wielkiej Firmy – popularnego podcastu o marketingu i zarządzaniu oraz autor książki o tym samym tytule. Autor „Pułapek small biznesu”. Ma za sobą doświadczenie jako dziennikarz radiowy w RMF FM i Radiu Wrocław.
Link do wywiadu: Podcast w biznesie
Sylwia Dąbrowska. Instruktorka teatralna z 12-letnim doświadczeniem. Wykształcenie zdobyła na Akademii Praktyk Teatralnych w Gardzienicach. Blogerka i autorka kursów online. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi, którzy pragną rozpocząć swoją przygodę z aktorstwem. Pomaga zawodowcom i amatorom dobrze wypaść przed kamerą.
Link do wywiadu: Jak dobrze wypaść przed kamerą?
Jakub Biel. PR & Communication Manager w x-kom. Był Dyrektorem ds. Marketingu i Handlu w firmie Solgaz oraz jednym z założycieli Instytutu Medialnego. Wykładowca z zakresu marketingu i mediów m.in. na uniwersytetach Warszawskim, Jagiellońskim i Łódzkim. Dzieli się swoją wiedzą w prasie, radiu i telewizji, a także na licznych konferencjach. Kandydat na Człowieka Roku 2015 magazynu Brief w kategorii PR. Zwycięzca pierwszej edycji I love Social Media.
Link do wywiadu: Jak zrobić darmowe zasięgi?
Dla wszystkich wzrokowców mamy dobrą wiadomość – niebawem opublikujemy streszczenia zawierające najważniejsze informacje z prezentowanych wywiadów ze wszystkimi gośćmi Szamana, obecnymi na konferencjach I Love Marketing. Śledź naszego bloga, żeby być zawsze na bieżąco!